Drinking tea... LIKE A BOSS

Känner att den där termen börjat förfölja mig lite nu...

Sitter och har samhälle nu.. och som du kanske kan se i bakgrunden är det inga här. Eller tjaa.. inga utom jag, Anna och vår lärare det vill säga :P Vi har ju japanska på eftermiddagen och tvingas då sitta här tills lektionen är slut.. Men inte surar vi för det :D Vår lärare erbjöd oss te och så fick det bli :D Det fanns dock inga muggar kvar, så det fick bli i stora vinglas istället :) Keeping it classy, or what do you think?
Men det är inte det enda roliga som hänt idag! Fick även en biobiljett som "belöning", eller julklapp kanske man ska säga istället, för att jag haft så bra närvaro och mina betyg har varit bra :) Det roliga är att jag fick det förra året också :D PLUS att snön ligger kvar på marken!!! Känner att nån bestämde att den här dagen skulle bli awesome för mig :D
Upp