Let it snow


Modell: Joy Andersson
Smink: Joy Andersson
Foto: Rebecca Sundgren (Jag)

Del två av bilderna :) Tog några fler bilder som vi får se om jag lägger ut eller inte... Skäms lite över att det är så dålig kvalité på bilderna. Det var väldigt mörkt då vi fotade, och tjaa.. dom är väldigt grumliga, eller vad det nu kallas. Tja, vi får se vad jag bestämmer mig för i mellandagarna!
#1 - - Robert Cayden (www.Caydens.blogg.se):

RE2: Åh tack så jättemycket! Blir himla glad :). Ska försöka blogga mer och mer! Kram ♥

#2 - - Hanna.:

Fina bilder!

#3 - - anna:

Tack så mycket :D <3

#4 - - anna:

gärna :D vi borde ta den där pizzakvällen någon dag x)

#5 - - anna:

jag kan hela veckan tror jag, dock inte imorgon ;)när kan du?

#6 - - Petra:

sv: Tack!! :)



fina bilder!! :)

#7 - - emelie:

hej jätte fina bilder:)

vill du vara med i dagens blogg som börjar nu och sluta på måndag för mer info kolla min blogg :)

Upp