I'm walking on sunshine



Klockan 10:50 imorse klev jag genom dörren, ut mot nya äventyr. Klockan 12 skulle nämnligen bandet Dandelion spela in en av sina egenskrivna låtar i deras ihoppysslade lilla studio. Och sjukt kul var det!
Även om vi saknade två bandmedlemmar lyckades vi ändå nästan göra klart hela låten!
Vi var så duktiga så! Eller hur Linnea?
Så småningom ska vi börja spåna på en musikvideo till låten, eller vi har redan några idéer, men vi får se hur det blir.
Iallafall. Efter inspelandet åkte jag och Linnea till Rudan för ett snabbt dopp och sedan åkte vi vidare mot Port73 (töntigaste namnet på ett litet shoppingställe) för att försöka hitta ett par skor till mig. Hittade inga skor, men jag åkte inte tomhänt hem. Fick med mig en jättesöt poncho från Kapphal! (Jag lovar att ni SKA få se alla mina små fynd SNART!)
Så även fast dagen mest spenderades mellan fyra väggar blev dagen sjukt lyckad! Happyface!
#1 - - Sara:

Låter asum :DDD

Upp