Glee 3D Concert



Enda ordet som går att beskriva söndagen med är: AWESOME!!
Klockan 14:30 traskade jag och Joy från svampen vid Stureplan till biosalongen Park för att äntligen få se Glee 3D konserten! Vi möttes av flera hundra Gleeks som var lika förväntansfulla som oss.
Vi köpte snacks, cola, och sen var det bara att vänta på att showen skulle börja. Och det gjorde den! Alla var så peppade! Och jag tror aldrig jag har haft så roligt under ett biobesök förr i hela mitt liv!
Stämningen, alla Gleeks, sångerna, skådespelarna.. WOW!
Sjöng med i de låtarna jag kunde, skrek för full hals när favoriterna syntes i bild... Åh det var så underbart!!
Skulle rekomendera att gå och se den.. men det går tyvärr inte då det här var den ENDA visningen i Stockholm. (känner mig speciell som fått dela den här upplevelsen med alla Glee-fans ^^ )
Det går inte riktigt att förklara.. Vi stod liksom och dansade i raderna, klappade händer.. allt sånt där man gör på konserter! Även fast alla såklart visste att dom inte kan höra oss så skrek vi ändå! Haha vi måste hörts på lång väg xD Tänk er ca 700 tjejer (och några fåtal killar) som sitter och skriker i en biosalong... Vi MÅSTE ha hörts!

Oh well.. Sen gick jag och Joy vidare mot Kungsträdgården där vi tog en fika med varsitt chai-te :) Mysdag med bästavännen är alltid välkommet <3

Tack för en underbar dag! <3
#1 - - joysan:

HAHAHA aa du det måste vi göra igen!!!

LOVE <3<3

Upp