Huvudvärk och sjuka lärare


Bild från hösten 2010

Första lektionen efter lunch ska snart börja, och jag har jätteont i mitt huvud.
För första gången i mitt liv har jag fått migrän.. -.- Vaknade inatt och mådde jätteilla, och det var inte bättre på morgonen. Men jag mår aningen bättre nu när jag vågade trycka i mig en macka till lunch.
Ska försöka hitta skolsköterskan och be om en ipren eller nått.. får se vad hon har för nått.

Nu visade det sig tydligen att vår samhällslärare är sjuk, så vi har jättelång håltimme tills japanskan börjar.. Får se vad man ska hitta på.. Kanske kolla på en film, som är en av våra uppgifter i Rörlig Bild A (Älskar rörlig bild!!)


Btw, nån mer än jag som är övertaggad på hösten?
#1 - - Craxyknas:

Du är inte ensam om att vara taggat till hösten! LOVE the fall! :D

Upp