And so the sun turned into rain



Bloggar för närvarande hemma hos mig i min underbara säng. Åh vad jag saknat min säng. Och mina kuddar <3

Är nu hemma i Stockholm igen efter en fantastisk vecka på Öland.

Om ni aldrig satt er fot på den underbara ön föreslår jag att ni planerar in det snarast, helst nu i sommar, annars går nästa sommar bra också.


Och tiden gick så fort! Förstår inte var tiden tog vägen? Ändå gick vi upp tidigt på morgnarna och fick ut det mesta av dagarna. Men det var härliga dagar. Mycket cykling hit och dit. (Vi cyklade hela vägen till Böda bara för att kunna ta ut pengar.. Såklart skulle automaten vara "Ur Funktion". Gissa om man var glad efter det...). Legat på stranden och degat, så länge att man nästan slutat i värmeslag. Men inte klagar man!
Vi har haft fantastiskt väder! Och man har varit glad varje dag! Så jag är nöjd med den här resan! Sen att det var första gången man åkte iväg någonstans utan familjen var ett plus. Känner mig aningen "vuxnare" nu när vi arrangerade hela grejen själva. Heja oss, Linnea!! Vi är grymma!

Och nu regnar det. Japp. Tänker nog se en film. Och det lutar mot "Hannah Montana - The Movie". (Mobba mig inte, jag gillar faktiskt den filmen! Och den har ett bra budskap!)

Vad har ni haft för er de närmaste dagarna, veckorna, månaderna? Hur har era lov varit so far?
Upp