Eurovision Song Contest



Sitter och laddar med Joy inför ESC!!! Vi har dukat upp med chips, godis, sockrade glas med läsk och snart poppade popcorn!  Hur laddar ni upp??
Just nu sitter vi och tittar på "Nedräkning Eurovision Song Contest" i väntan på att det ska dra igång klockan 21.
Även fast Sverige inte är med i år så sitter jag ändå och hejar!

I år kommer jag heja på:


- Belgiens bidrag: Tom Dice med låten "Me and my guitar"



-Cyperns bidrag: Jon Lilygreen & The Islanders med låten "Life looks better in spring"
*Love at first sight!*




-Turkiets bidrag: Manga med låten "We could be the same"
Vet inte riktigt varför... Men jag gillar den :)




UPDATE:

Jag föll för Cyperns låt förtollade mig helt! Jag var bara tvungen att lägga upp den oxå! Tappade andad i 5 sekunder när han började sjunga!
|
Upp