First cover ever

Ja vad har man gjort idag? Typ sökt praktik, men ingen vill ha en gymnasie-elev, så det känns ganska hopplöst. Men jag ger inte upp! :D Och sen har jag väl inte gjort mer än ätit torr kladdkaka, tittat på TV och... Gjort min första cover! :D

Bruno Mars- The Lazy Song (cover by Rebecca Sundgren)

Vet att jag tappar bort mig och fumlar lite med texten på vissa ställen... but who cares? xD
Let me know what you think :)



Btw. Kika in på ANNAS blogg för att lyssna på hennes version av låten! :) Riktigt bra! :D
#1 - - anna:

Gilla massa gånger! :D

#2 - - anna:

tack <3 :D



jaa det tkr jag med!! :D och så tkr jag vi ska spela in en bra video också!

#3 - - anna:

sv: jaaa :D

#4 - - michelle:

daaamn girl, du är grym!

#5 - - Caroline:

gaaaaaah.. var lärde du dig sjunga sådär?!

Upp