Hösten kryper sig på

Hej hopp på er i höstmörket! Vet att jag inte bloggat på väldigt länge! Och jag ber om ursäkt för både det och att det var ett väldigt deppigt inlägg ni läste senast.. Men jag mår bra! Jag lever. Har bara haft så fullt upp med skolan! Projektarbetet tar typ allt utrymme i min stackars hjärna... Men jag ska försöka bli bättre med uppdateringar till er!
 
Nu senaste veckorna har det hänt lite allt möjligt! Men den största grejen var att vi hade konferens i kyrkan! Det var galet kul! Och jag var såklart med och filmade :) Den helgen blev startskottet på den bästa hösten ever! Och jag är så galet taggad på allt vad den här hösten kommer ge.
 
Och det är väl det roliga som hänt. Utom det så har min kamera försvunnit. Eller vi misstänker att den blev stulen. Hade lånat ut den under konferensen, men den försvann putts väck. Men jag köpte en ny likadan kamera idag, så jag är inte helt utan :) Saknar dock min älskling.. Men men. Hoppas den skänker glädje till whoever som har den... (Vem lurar jag...skam åt den som tog den!!!!)
 
Nu ska jag försöka vara duktig och bombardera er lite med diverse bilder och musik!!! :D
Upp