Filminspelning

 
För någon vecka sen hjälpte jag Linnea med ett litet projekt hon hade i skolan. Hennes uppgift var att göra filmmusik och en kortfilm till. Så hon bad mig om hjälp med filmandet, och jag ställde mer än gärna upp! Alltid kul att filma (Iallafall när det är roliga saker man ska filma :P )
 
Så här är några bilder jag fotade under tiden vi var där. Ni som aldrig åkt tunnelbanan från Gullmarsplan över bron har nog aldrig sett den här platsen förut, men det är ett gammalt tågspår som inte använts på jag vet inte hur många år. De bygger nånting en bit bort och använder en del av spåret som lagerplats, och den andra delen av spåret används som kolonilotter. Men det är jättefint där! Åker förbi där varje morgon en vanlig vecka, och önskar alltid att få fota där, och nu fick man möjlighet att både fota och filma!
 
Ska bli spännande att se hur filmen blev! Lägger ut filmen på bloggen så fort Linnea lagt ut den på youtube! :)
Upp