Varning för deppig text

I söndags åkte jag på en helt fantastisk förkylning. Yay liksom. Det här är sista skolveckan, så det är ju helt klart att förkylnigen ska komma nu! Nä men har varit hemma nu i två dagar och jag känner att jag inte kan missa mer än jag redan har, så måste väl pallra mig till skolan imorgon.
 
Har väl någon form av inflamation i lymfkörtlarna, för högra sidan av halsen är svullen, öronen, ögonen och munnen kliar, näsan rinner och nacken gör ont. Jo, man kan nog säga att jag mår piss. Det jag egentligen borde gjort när jag varit hemma nu är att skriva på en uppsats som ska in ikväll, som jag för övrigt knappt kommit igång med. Så livet är på topp just nu. Så om det är någon som kan ge lite tips på hur man ska komma igång med inspirationen så säg mer än gärna till!
 
Kan verkligen inte missa sista skolveckan med min klass! Det bara går inte! Nästa vecka springer alla iväg på praktik och det är väl kul, men bara det att man knappt kommer se klassen förrän man väl ska springa ut på riktigt är inte så jättelockande. Ganska sorgligt då det är de sista veckorna som verkligen betyder något.
 
Så jag tänker sitta här tills jag får inspiration till att skriva igen, och tycka lite synd om mig själv.
 
Hoppas era dagar varit bättre än mina!
 
 

Okej, liten update så ni inte tror att jag gått och grävt ner mig.
 
Pappa var snäll och köpte massa medicin till mig, så känner mig lite bättre till mods, och den där nedra inlämningen är klar och inskickad! Så ska ta och gå och lägga mig ni! Imorgon ska bli en toppendag! 
Upp