Dags att sova?

Precis lagt ner gitarren för ikväll. Rösten är inte riktigt sig själv.. Kan nog bero på det tuffa Zumba-passet som kördes lite tidigare. Men åh vad kul det är! Så det är ju värt det :) Hoppas på lite träningsvärk imorgon!
 
Den här dagen var ganska kort. Tog tidig lunch och planerade senare en kortfilm jag och Anna ska göra. Den kommer nog bli ganska grym, även fast jag har noll motivation till något just nu. Allt segar fram nu känns det som, även fast tiden går galet fort! En konstig blandning av att vilja sluta skolan och planera inför framtiden gör att det blir en sån där berg-och-dal-bana som är snäppet för läskig men det är så spännande att man inte vill gå av. Typ så känns det. Och det är så livet för mig är just nu. Ganska intensivt, men ändå chill. Lagom mycket att stå i just nu iallafall.
 
Nu ska jag hoppa i pyjamasen och sminka av mig, sen blir det ett besök in i drömmarnas värld!
Upp