Jag lever

Hej på er! Vet att jag inte direkt varit aktiv här, och det är för att jag har haft hundra andra saker att tänka på. Men nu ska jag iallafall försöka komma tillbaka till bloggandet!

Ganska mycket har hänt sedan sist, och jag ska försöka komma ihåg allt ;)

Men sist jag bloggade var i oktober någon gång, och jag visade er lite bilder från inspelningen av vårt projektarbete! Juste, så var det ja!
Jo, nu är musikvideon klar iallafall, och den ska såsmåning om få ett eget litet inlägg!

Utöver det har det ju varit jul och nyår och jag har tillochmed gått och fyllt 19 år!

Sen har man varit på bio massor och även en konsert!
Ni ska få se massor av bilder från konserten när jag har tid att redigera dom, så just nu får ni nöja er med en text-update.

Jag har även börjat göra Video-loggar, eller som dom heter "VLOGS". Är för lat för att länka just nu, men ska se till att fixa det :)

Ber om ursäkt för frånvaron, och ni som fortfarande läser min blogg får hemskt gärna skälla på mig :P

Hörs igen snart!
Övrigt |
Upp