Ron Pope

 
Alltså.. Är fortfarande helt salig efter den här konserten. Fick se människan i egen hög person. Fick en kram och massor av fotografier! Så jag är väldigt nöjd med den kvällen! 
 
Om ni nu, mot all förmodan hoppas jag, inte har hört talas om Ron Pope och hans musik MÅSTE ni kolla upp honom. Hans musik är så ärlig och äkta på ett sätt som inte kan beskrivas, den måste upplevas! 
 
Rekomenderar att kolla upp honom på Spotify där de flesta (om inte alla) låtar han skrivit finns! 
#1 - - Sara:

Tack :D Hahaha åhhh naaajs! Hemsidor har vi också gjort, jag och en kompis gjorde en hemsida till en biograf förut :D

#2 - - Sara:

Ahjuste, ääääälskar bakgrund och den transparanta bilden!!! :D

Svar: Kul!! Jag gjorde en förnyad hemsida till en av mina favoritartister :) Den han har nu är typ kaos, så tyckte jag skulle piffa upp den ;)
Åh tack!!! Ska försöka komma tillbaka till bloggandet nu.. har varit tyst alldeles för länge :P
Becca

Upp