Gallery opening

Igår kväll var vi på första öppningen av ett vernissage. Det är en kvinna som bor hos oss som ställer ut sina tavlor tillsammans med en annan kvinna som ställer ut sina skulpturer. Alla tavlor och skulpturer var jätte vackra!
Fick även möjligheten att träffa min moster Tijan och hennes man Matt, och Evas brorsdotter Andrea som jag inte sett på fyra år. Så det var jättekul att gå träffa alla igen!

Mot slutet var det en lite skum man som började snacka med mig och Joy, verkade lite för på, på nåt sätt. Ville typ att vi skulle adda honom på Facebook innan vi ens hade hälsat på riktigt! Det var lite skumt...

Efter vernissaget åkte vi äntligen för att äta middag! Och jag kan nog säga att det var den godaste cheeseburgaren jag ätit på länge!

Idag ska vi på lite sightseeing i D.C! Vi hörs sen!

Upp