Livsnjutaren

Följ mig på Instagram: beccarees
 
Här har ni ett litet hopkok vad jag haft för mig på sistone! Ni kan ju kika in på min profil och följa mig där om ni vill ha lite tätare uppdatering än vad ni får här! 
 
Men iallafall! De tre bilderna högst upp är från min studenskiva som var igår kväll, och japp! Jag blev klassens livsnjutare! Och i motiveringen skrev de att jag var en sångfågel med öga för film. Så man tackar och bockar för de fina orden! 
 
Resten av bilderna är lite allt möjligt. Min familj som går hand i hand till Naturhistoriska, fika på stan, min studenmössa, några sportlovsbilder, mysig katt och några filminspelningar.
 
Busy life, busy life. Nej men jag älskar mitt liv! Jag älskar att leva! Att alltid ha något för mig! Det är det som gör livet värt att leva, och det är väl det som är lite meningen med livet. Vad annars är meningen om man inte får göra saker man älskar med människor man tycker väldigt mycket om?
#1 - - Sofie:

"Vad annars är meningen om man inte får göra saker man älskar med människor man tycker väldigt mycket om."

Amen sister :)

Upp