Strängnäs - Part 1

 
Sportlovs-veckan spenderades delvis i Strängnäs med mina fina flickor! Linneas mormor har en lägenhet där, så vi bestämde oss för att dra ut dit i tre dagar och bara ha det chill. Ingen TV, Facebook eller instagram i tre dagar (tro mig, Instagram-biten var väldigt svår när man var på promenad varje dag och såg sån här fantastisk vy...) Så vi promenerade massor, chillade, flummade, pratade, flummade lite till, tog en kort promenad till ICA, sen blev det matlagning (som var typ det jobbigaste vi gjorde under dagarna, och det var inte ens jobbigt.) Så ni kan förstå att det blev väldigt mycket dötid man hade att fördriva. Men vi hade det jättemysigt! Vill faktiskt tillbaka dit, om så bara för en dag. Det var så skönt att koppla bort Stockholms-stressen och bara varva ner. 
 
Ni som faktiskt kikat in på min blogg när jag varit frånvarande är helt fantastiska! På sistone har all min datortid gått åt till att plugga och titta på serier (mer om det i ett annat inlägg...) Men jag ska bättra mig! Har massa godbitar till er som ni inte fått se än.. Så håll utkik! 
 
Upp