Livet på topp!

Är nu inne i vecka tre på min praktik som jag gör i kyrkan! Och allt går så galet bra! Har gett mig på att lära mig After Effects, och kan väl säga att det var lite vatten över huvudet med första projektet, men jag lyckades! Har lärt mig att det handlar inte om vad man kan i sig själv och sina egna begränsningar, det handlar om hur man kan utvecklas och lära sig nya saker och få mer kunskap! Så jag är nöjd! Gör för närvarande en trailer som ska visas på ett seminarium vi har i helgen (har dessutom gjort en liten mellanvideo och en till trailer). Men allt går super! Och min handledare verkar nöjd! Så nu är det bara att fortsätta spotta ut grejen man kan använda sig av grafiskt! Jättekul! Känner mig uppskattad och välbehövd, och vem gillar inte att känna sig så? 

Idag innan lunch var vi och kollade på lite grejer vi får låna till vår Globen-satsning i Augusti! Och allt var helt fantastisk! Alltså, om ni inte kommer dit så kommer ni missa nått, just sayin'! (Mer info om det kommer längre fram!)

Jodå, så vi har massor att göra, och jag älskar varje sekund av det! 

 

Upp